
PARAMETRY TECHNICZNE: Dopuszczalna masa całkowita: 14 300 kg Ładowność: 10 000 kg Masa rzeczywista(+/-2%) 3 900kg Pojemność ładunkowa: 13.2 (m3) Długość skrzyni ład. wew.: 4 500 mm Szerokość skrzyni ład. wew.: 2 420 mm Wysokość: 2 580 mm Długość całkowita: 6 630 mm Szerokość zewnętrzna: 2 550 mm Wysokość platformy od podłoża: 1 390 mm Wysokość burt: 600+600 mm Rozmiar ogumienia: 385/65R22,5 Rozstaw kół: 1 800 mm Homologacja: 40 km/h |
|
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA, WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
RAMA:
· mocna konstrukcja wykonana ze stali konstrukcyjnej o podwyższonej wytrzymałości gat. S355J. Elementy stalowe konstrukcji oczyszczane są przed spawaniem na śrutownicy. Po spawaniu i wstępnym montażu, konstrukcja jest ponownie śrutowana i odtłuszczana. Nakładanie materiałów lakierniczych odbywa się w kabinie – suszarni z zastosowaniem wysokiej jakości lakierów. Podwozie lakierowane na kolor grafitowy RAL 7021(lub cynkowane do wyboru), rama wykonana z dwuteownika.
OSIE, ZAWIESZENIE:
· 2 osie z homologacją do 40 km/h,
· zawieszenie mechaniczne-paraboliczne,
HAMULCE:
· bębnowe,
· hamulec ręczny,
KOŁA:
· opony 385/65 R 22,5 [opony nowe nie regenerowane],
· felgi stalowe 10 otworowe,
PNEUMATYKA:
· dwu- lub jednoprzewodowy pneumatyczny system hamulcowy,
· hamulec parkingowy – siłowniki sprężynowe,
SKRZYNIA ŁADUNKOWA:
· podłoga wzmocniona blachą stalową o grubości 5 mm ,
· przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym
· skrzynia ładunkowa wykonana w systemie bezuszczelkowym,
· nowy system łączenia burt, łańcuch spinający burty boczne na górnej nadstawie
· przykręcany mechanizm centralnego ryglowania - 7szt haków ryglujących
· dźwignia centralnego ryglowania ze zmienną długością ramienia poprawiająca ergonomie zamykania
· burty, wysokość 600x600, grubość blachy 2,5 mm,
· burty otwierane i uchylane,
· kolor skrzyni do wyboru Ral-3004, 6002, pomarańczowy,
· kolor skrzyni do wyboru Ral-3004, 6002, pomarańczowy
· ściana przednia i słupy tylne odkręcane,
· okno zsypowe w tylnej burcie z zsypem strumieniowym i maskownicą,
· uszczelka pomiędzy nadstawami zapobiegająca dostawaniu się wody do wnętrza
WYPOSAŻENIE POZOSTAŁE:
· 2 kliny pod koła,
· siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym dopływ oleju przy maksymalnym wychyleniu skrzyni tył 50°, boki 47°,
· lina zabezpieczająca skrzynie,
· klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy
· zderzak stanowiący osłonę lamp zespolonych, uchylny,
· trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych,
· ucho dyszla Ø40 mm,
· składane stopnie aluminiowe na ścianie przodu,
· stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej,
· media do drugiej przyczepy,
· błotniki za tylnymi kołami,
· instalacja elektryczna 12V,
· dyszel typu Y ułatwiający manewrowanie
Wyposażenie za dopłatą:
· plandeka + stelaż
· podest roboczy na ścianie przedniej
· koło zapasowe
· wciągarka koła zapasowego
· zaczep automatyczny
· zaczep automatyczny V.Orlandi
· zaczep obrotowy
· kolor niestandardowy burt
· kolor niestandardowy ramy
· rynna boczna zsypowa prawa (lub lewa)
· osie i zawieszenie BPW do 40km/h
· koła nowe Pirelli 385/65R22,5(1szt.)
· koła 425/65R22,5 Firestone (1szt.)
· koła 425/65R22,5 DoubleStar/Fullrun(1szt.)
· halogeny tył
· zbiornik na wodę
· skrzynka narzędziowa na klucze
· chlapacz długi na zderzak z logo Zasław
· chlapacze błotnika 2szt
· błotniki przednie
· sprężynowe wspomaganie otwierania burt
Wszelkie prawa zastrzeżone © Bartnik | Projekt i wykonanie: Hedea.pl